جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در بخش کاکاوند دلفان ، ۲۴۸ کیلومتر راه ارتباطی نامناسب ساکنان ۶۵ روستا را برای تردد با مشکلات فراوانی مواجه کرده است

بخشدار بخش کاکاوند شهرستان دلفان گفت : ۶۵ روستای این بخش راه ارتباطی مناسب ندارند و مردم برای تردد با مشکلات فراوانی مواجه اند…


http://img7.irna.ir/1395/13950325/82111908/82111908-70795122.jpgنسیـــم دلفـان – محمدرضا امرایی در گفت و گو با ایرنا افزود: در بخش کاکاوند شهرستان دلفان ۵۶۸ کیلومتر راه ارتباطی وجود دارد که ۲۲۰ کیلومتر آن آسفالت شده است و ۱۱۰ روستای این بخش از نعمت راه آسفالته بهره مند هستند.
وی اظهار داشت : ۱۰۰ کیلومتر دیگر در بخش کاکاوند به صورت شوسه است که ۴۵ روستا را زیرپوشش خود دارد ، امیدواریم مسئولان راه و شهرسازی استان نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز آن اقدام نمایند.
به گفته بخشدار کاکاوند شهرستان دلفان ، ۲۴۸ کیلومتر راه ارتباطی در این بخش بصورت خاکی و مالرو است که مردم این مناطق برای تردد خود به خصوص در فصل بارش با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.
وی ، یکی از نیازهای بخش کاکاوند را احداث راه دسترسی به چشمه آبگرم شهرستان دلفان عنوان کرد و افزود: احداث این طرح می تواند زمینه دسترسی مردم را به این جاذبه طبیعی فراهم نماید هم اکنون این مسیر ارتباطی از مسیر نورآباد مرکز شهرستان دلفان از داشتن راه مناسب محروم است و این امر موجب شده که گردشگران رغبت چندانی از این چشمه معدنی نداشته باشند.
بخش کاکاوند شهرستان دلفان با ۳۰ هزار نفر جمعیت و ۲۲۰ روستا یکی از بخش های این شهرستان است که در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *