جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خسارت سیلابی که پایانی ندارد/راه ارتباطی ۱۰ روستا در دلفان همچنان مسدود است/بازدید میدانی فرماندار از وضعیت مناطق عشایری +تصاویر

فرمانداری دلفان بهمراه جمعی از مدیران از مناطقی که دراثر سیلاب راه ارتباطیشان قطع شده بود بازدید کرد…


نسیـــم دلفـان – به گزارش دلفان امروز؛ دو هفته پیش بود که شدت بارش ها سبب وقوع سیلاب و وارد آمدن خسارت شدید به راه های ارتباطی و دیگر زیر ساخت ها در دلفان شد.

در آن زمان رئیس اداره راه و شهرسازی دلفان در گفتگو با دلفان امروز از قطع کامل راه ۱۵ روستا و همچنین کندی تردد در مسیر بیش از ۵۵ روستای دیگر خبر داد.

در سفر اخیر استاندار لرستان و مدیر کل راه و شهرسازی استان به دلفان (۳۰ فروردین ۹۵) در جلسه ای مقرر شد که تمامی راه روستاهای قطع شده ظرف کمتر از دو روز بازگشایی شود.

اما با گذشت یک هفته از این جلسه ، متاسفانه راه ارتباطی روستاهای مورد تاکید همچنان مسدود مانده است.

امروز فرماندار دلفان از روستاهای مورد نظر بازدید کرد.

در این بازدید که مدیر کل امور عشایر لرستان و جمعی از مدیران فرماندار را همراهی می کردند از روستاهای عباس آباد ورکوه ، کوله ناب، علی دادآباد، زیچ، دارنومه ، وره کوه، سیدعباس ، حیدرآباد صحرایی وموسی آباد بازدید بعمل آمد.

قطع راه ارتباطی در دلفان

قطع راه ارتباطی در دلفان

قطع راه ارتباطی در دلفان

قطع راه ارتباطی در دلفان

در این بازدید مشاهده شد که راه دو روستای عباس آباد ورکوه و کوله ناب همچنان بصورت کامل قطع می باشد و مدیران هم برای بازدید از این مناطق مجبور به چند ساعت کوهپیمایی شدند.

قطع راه ارتباطی در دلفان

قطع راه ارتباطی در دلفان

دسترسی به ۸ روستای دیگر هم تنها به وسیله خودروهای نیمه سنگین و مجهز امکان پذیر بود و عملا راه ارتباطی این روستاها نیز قطع بود.

جعفر طولابی فرماندار دلفان در جریان این بازدید گفت: با توجه به لزوم تجعیل در خدمات رسانی به عشایر همین امروز قرارداد بازگشایی ومرمت  راههای ۱۰ روستای منطقه اتیوند با پیمانکار  منعقد گردید ومقرر شد که حسب ضرورت موضوع ظرف چند روز آینده راههای ارتباطی قطع شده بازگشایی و مورد مرمت وباز سازی قرارگیرد.


tavajoh.giftavajoh.gifهر ماه یک مسابقه و پنج برنده در ترمینال خبری نسیم نسیم (اینجا)

 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. شب مسئولان بعد از ده روز بخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *