جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حمله تند نسیم دلفان به گزارش غیر واقعی یک مدیرکل استانی درباره پروژه‌ای در شهرستان دلفان

پنج تصفیه‌خانه فاضلاب لرستان ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند!!!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، ازنا، دورود و سلسله با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت کاری این شرکت هستند.

نسیم دلفان – برابر گزارش خبری پنجم فروردین ماه خبرگزاری ایرنا ، حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشته است : عملیات اجرایی  این تصفیه‌خانه ها از سال ۱۳۹۶ آغاز شده که در صورت تامین اعتبار امسال  به بهره برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در راستای تحقق شعار سال “جهش تولید” و افتتاح پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب، از امکانات داخلی استفاده می شود، مطالعات و همچنین نیازسنجی ها تا ۲ماه آینده صورت خواهد گرفت.

پی‌نوشت نسیم دلفان – خدمت مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب لرستان عرض شود تصفیه‌خانه فراموش شده شهر نورآباد از سال ۹۶ آغاز نشده بلکه از سال ۸۱ جانمایی و سپس کلنگ‌زنی شد ، هر چند وقت یک بار به بهانه‌های مختلف از جمله عدم تخصیص اعتبار ، تغییر پیمانکار و خیلی مسائل دیگر … تعطیل شد و اکنون حدود هفده سال از این پروژه حیاتی می‌گذرد و ما همچنان با وعده سرخرمن مواجه هستیم.

مورد دیگر اینکه فرمودید این پنج تصفیه‌خانه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و سعی دارید امسال به بهره برداری برسانید… ما به چهار مورد دیگر کار نداریم (هرچند پیشرفت ۴۵ درصدی در مورد آنها هم بعید به نظر می‌رسد) اما این پروژه فراموش شده نورآباد تاکنون در خوش بینانه‌ترین حالت حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد پبشرفت فیزیکی داشته است و با این حرکت لاک‌پشتی فقط یک معجزه میتواند رخ دهد تا حرف شما درست از آب درآید و در واقع این وعده شما بیشتر به یک مزاح می‌ماند تا واقعیت

در پایان از شما بعنوان یک مسئول ارشد استانی درخواست می‌کینم با مردم صادق‌تر باشید و گزارش واقع بینانه‌تر ارائه فرمایید؛ مردم و رسانه ها واقعیت را می‌خواهند نه گزارش کذب و شعارگونه

حق پاسخگویی برای شرکت آب و فاضلاب استان لرستان و شهرستان دلفان محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *