جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اظهارات دلهره آور مسئولان ارشد دولتی ، که موجی از نگرانی را در جامعه به راه انداخت

روزنامه ابرار اقتصادی بر اساس صحبت های روز گذشته معاون اول رییس جمهور تیتری را در صفحه اول خود قرار داد که اذهان عمومی اقشار ضعیف و همچنین متوسط جامعه را به نگرانی کشاند…


نسیـــم دلفـان – این روزنامه در تیتر اول خود نوشت ، معاون اول رییس جمهور گفت: اگر لازم باشد قیمت حامل های انرژی را باز هم افزایش می دهیم.

1h2q_ابرار3.jpg

از طرفی روز گذشته معاون وزیر نیرو نیز درباره مصرف آب گفت: ما میخواهیم آنقدر قیمت را افزایش دهیم که مشترکان پر مصرف نه تنها مصرف خود را کاهش دهند بلکه اصلأ مصرف نکنند.

وی با تاکید مجدد بر اظهارات خود تصریح کرد: ما اصلأ میخواهیم مصرف نکنند نه اینکه مصرف شان را کاهش دهند.

رحیم میدانی همچنین گفت : در صورت تصویب شورای اقتصاد تا پایان تیر ماه قیمت های جدید آب را اعمال خواهیم کرد.

دولت متاسفانه طی یکسال گذشته چندین و چند بار قیمت حامل های انرژی ، ویزیت پزشکان ، نان ، بنزین ، لبنیات ، اقلام مصرفی روزمره مردم و خیلی موارد دیگر را افزایش داده و با صحبت های تازه درباره افزایش مجدد قیمت ها و نیز خبرهای نگران کننده درباره تکلیف یارانه های نقدی و تاخیر در پرداخت ها موجی از نگرانی را در میان اقشار جامعه به راه انداخته است و شوک های ویرانگری را به دهک های پایین وارد کرده است.

البته نباید انصاف را نادیده گرفت و باید به این نکته اشاره شود که دولت محبت کرده و به خاطر کاهش هزینه های سفر در ایام تابستان، تا پایان شهریورماه، قیمت گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) را ۱۰۰ تومان کاهش داده است.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) از مبلغ شش هزار ریال به پنج هزار ریال تا پایان فصل تابستان کاهش یافت.

۴ نظر

  1. این شیب ملایم دولت تدبیره

  2. کاش دولت بجای شیب ملایم می گفت … ملایم

  3. به به آفرین معاون وزیر نیرور بگو می خوام مثل یزید آب را بروی مردم ببندم برادرمن با این تندبیر پرمصرفه حدا قل قطره ای گیرش میاد ولی ککم مصرفه چی باید بمیرد

  4. مردم … بازم بگن روحانی مچکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *