سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

درباره ما

امام خمینی (ره) : مطبوعات و جراید لازمه رشد هر ملتی است، لیکن همین مطبوعات اگر درست عمل نکنند میتوانند باعث نابودی ملتشان گردند…



پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مطبوعات و جراید در ایران اسلامی وارد مرحله ی جدیدی شده و شتاب رقابتی بین نگارندگان و متولیان امر به سرعت بالا گرفت تا جایی که اکثر استانها و حتی شهرستانهای کشور دارای رسانه های اختصاصی شده و همین امر باعث رشد چشمگیری در تمامی سطوح خدمات شهری گردید و در عمل شهرستانهایی که از مطبوعات محلی برخوردار گردیدند با به قلم کشیدن مشکلات مردم و پیگیری‌های رسانه ای موفق شدند در تمام زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و… به رشد چشمگیری دست یابند.

چگـونگـی پیدایـش نشـریه خبـری تحلیلی نسیــــم دلفـان ؟

شهرستان دلفان از جمله مناطق محروم لرستان می باشد.
تا سال ۱۳۸۹ حتی یک نشریه رسمی که اختصاصا به مردم این سامان تعلق داشته باشد وجود نداشت. نشریه نسیم دلفان با پیگیری های رضا محمدی (مؤسس نشریه) در سال ۱۳۸۳ درخواست مجوز شد ، این درخواست پس از طی مراحل قانونی در همان سال ۸۳ در صف انتظار قرار گرفت.

این انتظار ، علی رغم پیگیری های مصرانه ، حدود هفت سال به طول انجامید. نهایتأ در ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ مجوز و پروانه انتشار ۲۰ نشریه محلی در استان لرستان تصویب گردید که ماهنامه نسیم دلفان نیز یکی از این نشریات بود و رسما” شهرستان مهرورز نورآباد صاحب یک نشریه محلی بنام نسیـــم دلفــان گردید. این جریده اولین نشریه اختصاصی شهرستان دلفان به شمار می آید.

با توجه به تمایل مردم به مطالعه در فضای مجازی و نقش مهم رسانه های اینترنتی در اطلاع رسانی عمومی ، متولیان نشریه چاپی نسیم دلفان تصمیم گرفتند پایگاه خبری به همین نام را در فضای مجازی راه اندازی کنند.

چگـونگـی پیدایـش پایـگاه خبـری نسیــــم دلفـو / نسیم دلفان

سایت خبری نسیم دلفان از سال ۹۰ و آغاز انتشار نشریه نسیم ، فعالیت در فضای مجازی را شروع کرد و دی ماه سال ۹۳ مجوز رسمی این سایت نیز از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات کشور صادر گردید.

……………………

ug0f3262

نسیــم دلفـان در راستای اهداف خود و خدمت هر چه بهتر و بیشتر به دیار محروم و مظلوم دلفان ، دست شما همشهریان و اهالی قلم و فرهنگ را به گرمی می فشارد.

رسالت خبری کاری بس سخت و طاقت فرساست. بر ما کاملأ مبرهن است که بدون حمایت شما بزرگواران پیمودن این راه طولانی و سخت  میسر نخواهد بود ، لذا از شما خوبان تقاضا داریم تنهایمان نگذارید تا با هم مطالبات مردم دیارمان را فریاد بزنیم.

……………………

صاحب امتیاز: سرکار خانم رحمتیـان

مدیر مسئول : رضا محمدی
شماره تلفـن تمــــاس با مدیریت رسانه : ۰۹۱۰۶۰۴۴۰۴۹
…………….
شماره اختصاصی برای پیامهای تلگرامی : ۰۹۱۶۹۶۱۵۸۳۳
آدرس دفتر مرکزی رسانه : استان لرستان – خرم آباد ۶۰ متری پشت اداره بنیاد شهید
آدرس دفتر شهرستان : نورآباد دلفان – خیابان امام خمینی (ره) – دفتر نشریه نسیم دلفان
آدرس ایمیل : برای تماس الکترونیکی با ما لطفأ اینجا را کلیک نمایید
………………………………………………………………………………………………………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *