پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

تأملی بر سخنان عجیب صادق خان در همایش اصلاح طلبان لرستان / خیلی از رأی دهندگان به احمدی نژاد قصدشان سقوط نظام بود!!!

به گزارش پایگاه خبری یافته، “صادق زیبا‌کلام” عصر روز گذشته در همایش «دولت دوازهم و استراتژی اصلاح طلبان» که در سالن سینما ایران خرم‌آباد برگزار شد، گفت: من از عملکرد دولت روحانی و وزارت ارشاد وی هیچ حمایتی ندارم، زیرا در خیلی مواقع از مواضع قانونی خود عقب نشینی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هر چند انتقاداتی به عملکرد ناموفق روحانی در برخی بخش‌ها دارم، افزود: با وجود این انتقادات اعتقاد دارم که باید از وی بدون چون و چرا حمایت کنیم.
زیبا کلام ادامه داد: این حمایت قاطع به معنای پیگیری مطالبات جریان اصلاحات از وی نیست.
وی با اشاره به این که ما در بد و خوب روحانی شریک هستیم، افزود: اما مطالبات ما از وی پا برجاست و همچنان از روحانی می‌خواهیم که رفع حصر را پیگیری کند.
این استاد دانشگاه گفت: حمایت من از روحانی سیاسی نیست بلکه اخلاقی است؛ در حالی که معتقدم روحانی در دوره اول ریاست جمهوری اش معجزه نکرد و حتی به معجزه نزدیک هم نشد، اما اگر می‌خواهیم اعتبار ۱۹ میلیونیمان را حفظ کنیم باید پای خوب و بد روحانی بایستیم.
وی گفت: معتقدم نیامدن احمدی‌نژاد به ضرر اصلاح طلبان است چرا که با آمدن وی خیلی‌ها از ترس رای نیاوردن مجدد اصولگرایان و اقدامات پوپولیستی آنان سر صندوق‌ها می‌آمدند.
صادق زیباکلام افزود: معتقدم احمدی‌نژاد ستون پنجم است چرا که خیلی‌ها در انتخابات سال ۸۸ معتقد بودن باید به احمدی‌نژاد رای بدهیم تا با اقداماتش نظام سریع‌تر سقوط کند اما تجربه این انتخابات به آنان این بود که نه تنها نظام سقوط نکرد بلکه فقط دود مشکلات به چشمشان رفت.
وی گفت: با رفتن احمدی‌نژاد عملا اصولگرایان هیچ شانس دیگری برای پیروزی در انتخابات اردیبهشت ۹۶ ندارند و تنها اگر افراد شاخص آنان مثل ضرغامی‌، لاریجانی، فتاح، حداد عادل و جلیلی روی احمدی‌نژاد به اتحاد می رسیدند، احمدی‌نژاد چالشی برای روحانی بود.
صادق زیباکلام گفت: احمدی‌نژاد محبوبیت زیادی دارد و اگر وی همین فردا بدون هیچ تبلیغاتی وارد انتخابات شود ۱۰ تا ۱۵ میلیون رای دارد.
زیبا کلام گفت: اصولگرایان قشون شکست خورده‌اند و روحانی باید با آوانس دادن به آنان با دست بسته آنان را شکست دهد.
وی افزود: معتقدم حمایت از روحانی باید همراه با شروطی مثل معاون اولی و یا انتخاب ۳ تا ۵ وزیر از اصلاح طلبان باشد.
این استاد دانشگاه گفت: در انتخابات سال ۹۲ بیش از ۴۰ میلیون نفر رای دادند، سوال اینجاست که آیا هنوز هم ۴۰ میلیون نفر رای خواهند داد؟
این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: اگر حمایت جدی رهبری اصلاحات در سال ۹۲ نبود روحانی ۱۹ میلیون رای نمی‌آورد و در انتخابات آینده هم اگر حمایت جدی اصلاحات را نداشته باشد؛ رای سنگینی نخواهد آورد.
زیبا کلام در توجیه اینکه با وجود نهادهای متعدد نظارتی و بازرسی در کشور چرا اینهمه فساد اقتصادی و اختلاس می‌بینیم گفت: پاسخ این سوال اقتصاد دولتی و بنیان و اساس سیاست‌های غلط اقتصاد دولتی در کشور است و این اشکالات بنیادی در اقتصادی هیچ ربطی به احمدی‌نژاد، روحانی یا هاشمی ندارد.
زیباکلام گفت: ما بانک خصوصی ایجاد کرده ایم، اما چارچوب‌ها را بانک مرکزی می‌دهد.
وی ادامه داد: باید آمار گرفت که در کدام کشور به اندازه ما اختلاس می‌شود؟
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اصلاح طلبان در لرستان متاسفانه اختلافات زیادی با هم دارند و بین آنها اصطکاک زیادی وجود دارد.
.
.
.


تاملی بر این سخنان عجب و غریب

این تئوریسین اصلاح طلبان در سخنانی قابل تأمل حمایت خود را از دولت روحانی سیاسی ندانست و گفت : حمایتم اخلاقی است…

اخلاق این تئوریسین سیاسی این است که بدون چون و چرا از روحانی در انتخابات بعدی حمایت کند و می گوید نپرسید چرا ، فقط حمایت کنید.

اخلاق این است که مردم را وادار کنیم چشم و گوش بسته و بدون چون و چرا از رییس دولت حمایت کنند بدون اینکه بپرسند آیا دکتر روحانی و سیاست های ایشان برای اداره این کشور برای چهار سال آینده با رویه ی فعلی درست است یا خیر؟

گویی که انسان دارای شعور نیست و نیاز به تحقیق ندارد و بدون چون و چرا و چشم و گوش بسته باید در اختیار احزاب و افراد سیاسی باشند و راهی را بروند که آنان تعریف می کنند.

جالب است – از طرفی می گوید بدون چون و چرا از وی حمایت کنیم و می گوید حمایت ما سیاسی نیست… اما از طرفی دیگر اذعان دارد که حمایت از روحانی باید همراه با شروطی مثل معاون اولی و یا انتخاب ۳ تا ۵ وزیر از اصلاح طلبان باشد.

کسی نیست بگوید بنده خدا قسم حضرت عباست را باور کنیم یا دُم خروس را

آیا واقعأ حمایت جنابعالی از روحانی سیاسی نیست و اخلاقی است!!! شروطی مانند رفع حصر سران فتنه که از تدابیر امنیتی نظام بوده و هست و هیچگاه به اراده رییس دولت نیست و یا نقشه برای تصاحب کرسی ۵ وزارتخانه و سایر اهداف حمایتی تان ، اخلاقی است یا سیاسی؟

مورد بعد – این همه ترس از حضور احمدی نژاد که هم از سوی اصولگرایان طرد شده و هم از سوی رهبری معظم ، به چه خاطر است که همچنان از نامش چنین وحشت زده اید؟

خیالتان راحت باشد با تدبیر رهبری فرزانه انقلاب این کابوس وحشت دیگر وجود خارجی نخواهد داشت و از بیم حضور ایشان و به قول خودتان رأی ۱۵ میلیونی اش دیگر نهراسید لذا با خیال آسوده برای کسب آراء ۱۵ میلیون وی نیز برنامه ریزی کنید!

عجیب ترین صحبت این آقای زیبا کلام که بیشتر سیاسیون ایشان را عجیب الکلام می نامند ، این گفته است (خیلی‌ها در انتخابات سال ۸۸ معتقد بودن باید به احمدی‌نژاد رای بدهیم تا با اقداماتش نظام سریع‌تر سقوط کند…)

جناب آقای زیبا کلام! واقعأ کسانی که به احمدی نژاد رأی دادند برای سقوط نظام نقشه داشتند؟ آیا خودت هم به این بیانات خنده دارت اعتقاد قلبی داری؟ کسانی که سال ۸۸ کشور و نظام را به آن وضعیت اسف بار کشاندند برای سقوط نظام نقشه داشتند یا افرادی که به احمدی نژاد رأی دادند؟

چرا اینگونه خود را مضحکه خاص و عام می کنید آقای تئوریسین؟ بیشتر صحبت های شما که معلوم نیست از روی عقلانیت است یا … از سوی دوستان اصلاح طلب خودتان هم مورد تمسخر قرار می گیرد! چرا اینگونه خود را سبب خنده و تمسخر دیگران قرار می دهید؟

بجای این صحبت هایی بی منطق و مضحکه آمیز ، از دولت محترم بخواهید روی عملکرد خود و تاثیر این عملکردها بر زندگی مردم تمرکز کند تا شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات آینده داشته باشید ، این سخنان بیهوده و به قولی آسمان ریسمان بافتن ها چه تاثیری بر زندگی مردم و رضایت آنان از عملکرد دولت خواهد داشت؟

آیا این گونه حرف ها سبب جلب آراء مردم خواهد شد یا نوع عملکرد دولت؟

شایان ذکر است همین آقای تئوریسین (عجب الکلام) اسفندماه گذشته دم از کنار کشیدن دکتر روحانی از انتخابات سال آینده می زد و اظهارات عجیب تری کرده بود که هیچ ارتباطی با صحبت های امروزشان ندارد. (اینجا)


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

۸ نظر

  1. درود بر شما نویسنده انقلابی

  2. درود خدا بر جناب محمدی با این پاسخ دادن به صحبت های بدکلام….این اقا هر دفعه حرفی میزنه به قول شما خود اصلاح طلب ها هم نمیدونن چطور باهاش کنار بیان

  3. یکی نیست به این بابای …. مذذذذهب بگوید تو سر پیازی یا ته پیاز
    مث دیوانه ها از هر دری سخن میگویی
    تمام کسانی که به احمدی نژاد رای دادند درد انقلاب داشتند و دوستدار انقلاب بودند نه مث تو که از حرمت شکنان عاشورا حمایت کردی یک کلام خفه شود

  4. درود و احسنت به جناب محمدی گل و عزیز جهت پاسخ قاطع و بجای شما

  5. امیر سالاری

    به نظرم آقای زیبا کلام در مورد احمدی نژاد درست حرف زدند ایشان خسارتی که در طول این ۸سال به مملکت زد بسیار وحشتناک بود دیدگاه ایشون بر روی این موضوع متمرکز است .هم چنان که رهبر نیز به این نکته اشاره کردند که نیامدن احمدی نژاد به صلاح کشور است .وسخنان او عجیب نیست دیدگاه ونظر خود را راجع به مسائل سیاسی بیان می کنند از نظر شما عجیب است که تحمل سخن مخالف ومنتقد را ندارید .سخنان عجیب و غریبتر را بسیاری از ائمه جمعه و صاحبان تربیونهای فرا قانونی می زنند که به هیچ کس ودر هیچ کجا هم پاسخگو نیستند به نظر شما کدام عجیبالکلام هستند .

  6. محمدی تو نباید خط فکری خودت را به ما القا ء کنی تو باید خبر بیاوری و در ضمن احمدی نژاد برای نظام خطر ناک است

  7. تو در حدی نیستی به دکتر توهین کنی تو فقط نان را به نرخ روز می خوری

  8. چیزی را که عیان است چه حاجت به بیان است. با این چرندیات که ایشون گفتند معلومه که مثل دکتر حسن باید چشممون دنبال کدخداش باشه.
    هسته ایمون رو ساقط کرد ک کدخداش پولای خودمونو پس بده پس کو؟! چرا تحریما سرجاشون موندن و اضافه ام شدن؟ از یه خصلتشون خوشم میاد که با این همه دروغ و … نسبت ب آمریکا، از رو نمیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *