پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری مراسم المپیاد ورزشی مدارس منطقه کاکاوند شهرستان دلفان

دبیرستان امام جعفر صادق (ع) واقع در شهر هفت چشمه ، میزبان مسابقات المپیاد ورزشی مدارس بخش کاکاوند بود…


نسیـــم دلفـان – به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بخش کاکاوند ، این مراسم امروز با حضور مسئولین و کارمندان اداره آموزش و پرورش این منطقه و همچنین با حضور پرشور دانش آموزان مدارس این بخش برگزار شد.

رییس اداره آموزش و پرورش این منطقه پیش از آغاز مراسم ، طی سخنانی ، برگزاری چنین المپیاد های ورزشی را برای دانش آموزان لازم و ضروری دانسته و گفت : ورزش برای پیشبرد علم و دانش در مدارس از گزینه های مهم پیش رو است و مدیران مدارس نیز باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.
داریوش الفتی ، ایجاد روحیه و نشاط را از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی عنوان کرد و اظهار داشت : تشویق دانش آموزان برای انجام ورزش به صورت روزمره و همچنین ورزش حرفه ای جزو وظایف مسئولین است و نبایستی به آن بی توجه بود.
وی تصریح کرد ، دانش آموزان این منطقه دارای استعداد های ورزشی سرشاری هستند و در صورت تخصیص اعتبارات ورزشی میتوان با برنامه ریزی مستمر ، قهرمانان خوبی را تحویل جامعه ورزشی داد.
به گفته رییس آموزش و پرورش منطقه کاکاوند ، مشکلات مالی ادارات منطقه باعث کوتاهی در این امر شده که امیدواریم از سوی مسئولین مربوطه در وزارت آموزش و پرورش و همچنین وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار گیرد.
http://uupload.ir/files/78k6_004_(2).jpg
http://uupload.ir/files/bek_006_(1).jpg
http://uupload.ir/files/485_002_(1).jpg
بر پایه این گزارش ، پس از سخنرانی مسئولین ، این المپیاد ورزشی با انجام حرکات نمادین ورزشی برگزار گردید.


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *