سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

انهدام باند سارقان منزل در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان از انهدام باند دو نفره سرقت منزل و کشف ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد…


ف انتظامینسیـــم دلفـان – علی نجات‌کرمی فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در جمع کارکنان نیروی انتظامی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در دلفان موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.وی افزود: کارآگاهان این پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و با انجام یک سری اقدامات پلیسی رد دو سارق را گرفته و در یک عملیات حساب شده با هماهنگی مقام قضایی موفق به دستگیری آنان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان که در مقابل شواهد و ادله محکم پلیس قرار گرفته بودند لب به اعتراف گشوده و به ۱۱ فقره سرقت منزل با حضور در محل‌های سرقت و بازسازی صحنه اعتراف کردند.

کرمی برای پیشگیری از دیگر سرقت‌های احتمالی به شهروندان توصیه کرد: با نصب حفاظ مناسب پشت پنجره و درب‌های ورودی، استفاده از قفل‌هایی توپی دار و مغزی مسطح و نگه نداشتن اشیای قیمتی و اسناد بهادار در منزل و سپردن به صندوق امانات بانک، سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در ادامه از پلمب ۵۱ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

این مسئول گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم در ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن این فرماندهی اجرا شد.

وی افزود: ماموران در این طرح از چندین واحد صنفی بازدید به عمل آورده و تعداد ۵۱ واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین صنفی و انتظامی پلمپ کردند و متخلفان به دادسرا معرفی شدند.

منبع: فارس

۲ نظر

  1. ازمسولان زحمتکش دلفان می خواهم یک فکری برای سرقت کابل-دزدی ازماشینها- تجاوز به حریم خانه ها درکاکاوند بکنند وکاری کنند که اقتتدارنیروی انتظامی درکاکاوند دیده شود-متشکرم

  2. سلام
    جناب کرمی
    در سال ۹۲ به خانه من دزد زده هنوز خبری از سارقان نشده لطفا پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *