سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

استخدام ۱۷ هزار معلم تازه نفس در مهر ۹۵

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: پیش بینی ها به گونه‌ای است که بتوانیم در سال تحصیلی جدید ۱۷ هزار معلم جدید را وارد آموزش و پرورش کنیم…


نسیـــم دلفـان – دکتر نعمت الله موسی پور در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این ۱۷ هزار نفر به تفکیک شامل ۱۲ هزار نفر از اولین گروه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به همراه ۵ هزار نفری که از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد این دانشگاه شده اند است.

وی گفت: این ۵ هزار نفر نیز همچون سایر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دوره یک ساله آموزشی را در این دانشگاه و دانشگاه شهید رجایی می گذرانند که در شهریور امسال فارغ التحصیل خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این ۱۷ هزار نفر در صورت اتمام واحدهای خود در ترم تابستانی دانشگاه فرهنگیان آماده تدریس خواهند بود ؛ اظهار داشت: آزمون های بسیار تخصصی و جدی برای این افراد توسط دانشگاه فرهنگیان در نظر گرفته شده و ممکن است عده ای از این آزمون‌ها موفق بیرون نیایند اما پیش بینی ما این است که در مهر امسال ۱۷ هزار معلم تازه نفس وارد آموزش و پروش شوند.


» دستورالعمل جذب و بکارگیری معلمان ابلاغ شد

» با صدور بخشنامه ای؛ شرایط جذب سرباز معلم اعلام شد


 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. سلام. بله با سطح تحصیلات بالا و آگاه را جذب محیط فرهنگی نمی کنند.بعد یه عده که هفته ای دو روز در دانشگاه فرهنگیان بوده اند……..! چه باید کرد وقتی خط مشی درستی وجود ندارد.چرا سال ۸۹ تربیت معلمی نبود؟ و اینکه ما نیروی بیکار بسیار داریم نیازی به پذیرش تربیت معلم نیست.بله باید پنج سال دیگه ما دکتری بخونیم و اما فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان…… مثل همیشه کاری نمی توان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *