پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور دلفان

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان از اختصاص سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث مجتمع فرهنگی پردیس دانشگاه پیام نور خرم‎آباد خبر داد…


14753.jpgنسیـــم دلفـان – به گزارش خبرگزاری ایسنا ، محمدرضا جعفری در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال سفر اخیر رئیس دانشگاه پیام نور کشور به لرستان و جلسه‌ای که اخیرا در سازمان مرکزی برگزار شد، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث مجتمع فرهنگی پردیس دانشگاه پیام نور خرم‎آباد اختصاص یافت.

وی افزود: این مجتمع فرهنگی شامل مسجد، سالن آمفی تئا‌تر و فضای مورد نیاز انجمن‌های علمی، تشکل‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی و دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان ادامه داد: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز برای تکمیل ساختمان‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در شهرهای الش‌تر، دورود و الیگودرز در توافق نامه عمرانی سال ۹۴ این دانشگاه اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: ساختمان‌های آموزشی این دانشگاه در شهرهای الیگودرز، دورود و الش‌تر دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

جعفری ادامه داد: همچنین به منظور تکمیل مجتمع‌های فرهنگی مراکز الشتر و الیگودرز ۴۰۰ میلیون تومان در توافق نامه عمرانی سال ۹۴ این دانشگاه تخصیص یافت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این مجتمع‌ها نیز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث هستند، تصریح کرد: پیرو جلسه برگزار شده ۲۰۰ میلیون تومان هم جهت محوطه‎سازی دانشگاه پیام نور خرم‎آباد که اعتبار آن مربوط به سال ۹۳ بوده تخصیص پیدا کرد و این اعتبار در حال پرداخت است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان از اختصاص حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور بروجرد خبر داد و گفت: عملیات احداث این ساختمان در ۲۰۲۰ متر مربع سال آینده آغاز می‌شود و پیش بینی شده تا سال ۹۵ به بهره برداری برسد.

جعفری اضافه کرد: عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه پیام نور نورآباد نیز با اختصاص یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار سال آینده در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع آغاز می‌شود و امیدواریم که این پروژه نیز در سال ۹۵ به بهره برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *