پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

کمک ۷۰ میلیون تومانی خیرین لرستانی مقیم انگلیس ،به دانش آموزان دلفانی/وعده احداث بزرگترین بیمارستان توانبخشی معلولین غرب کشور ، در نورآباد

سه خیر لرستانی مقیم کشور انگلستان درسفر به نورآباد، مبلغ ۷۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان آسیب دیده شنوائی مرکز استثنائی طلوع (۲) کمک کردند…


نسیـــم دلفـان – سه خیر لرستانی مقیم کشور انگلستان طی سفری که در اردیبهشت ماه سال جاری به شهرستان دلفان داشتند از مرکز استثنائی طلوع (گروه دانش آموزان آسیب دیده شنوائی) بازدید، و از نزدیک در جریان معلولیت های توام با محرومیت دانش آموزان قرار گرفتند.

3 خیّر لرستانی مقیم انگلستان 70 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کردند

این خیرین در اقدامی خدا‌پسندانه‌، مبلغ ۷۰ میلیون تومان جهت خرید وسائل توانبخشی و هزینه های درمانی دانش‌آموزان نیازمند، مساعدت مالی نمودند.

از مبلغ مورد اشاره ۳۰ میلیون تومان جهت خرید ۱۲عدد سمعک هر کدام به ارزش ۲/۵ میلیون تومان هزینه شد و نیز کلیه هزینه های کاشت حلزونی یک دانش آموز آسیب دیده شنوائی، تا مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط خیرین مورد اشاره تقبل و تعهد گردید.
همچنین، هزینه جراحی یک نفر از دانش‌آموزان  نیازمندِ معلول جسمانی شدید، در ناحیه دست ها و پاها ، که احتمالاً در خارج از کشور انجام خواهد شد را متقبل شدند.
گفتنی است خیرین هم استانی ، قول دادند در صورت تامین زمین بزرگترین بیمارستان توانبخشی ویژه معلولین در غرب کشور ، در نورآباد احداث گردد.
در جلسه ای که با فرماندار وقت (دکتر باقری) تشکیل شده بود ، وعده تامین زمین توسط یکی از خیرین و مالکین شهرستان دلفان داده شده بود ، که امیدواریم این مهم محقق شود ، چرا که معلولین به عنوان ۱۰ درصد از افراد جامعه حق دارند همانند آحاد جامعه از تمامی حق و حقوق قانونی خویش بهره مند گردند.
منبع : سایت خبری لکنا

یک نظر

  1. جالبه با وجود چنین عملکردی در یک مدرسه استثنائی،مدیران استثنائی طلوع به جرم کم کاری وضعف مدیریت بر کنار گردیده اند البته شنیده شده یکی از فرهنگیان که فقط دوماه به بازنشستگیش مونده ،ومدیر یک مرکز آموزشی بوده به جرم اصولگرائی برکنار شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *