جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چهره مطرح اصلاح طلبان لرستان فائزه هاشمی را کافر خواند و نوشت : شما درصدد سوراخ کردن کشتی دین هستید

خانم هاشمی! شما اصلاح طلبید یا کافر؟/اجازه نمی دهیم سیاسیون استحاله شده‌ای چون شما با دین ملت بازی کنند…


نسیـــم دلفـان – به گزارش لرستان خبر ، انتقاد بی سابقه “شناسنامه” اصلاح طلبان لرستان از فائزه هاشمی/ فائزه خانم! بدان انقلاب را با بهاء خون به دست آوردیم آن را به فرقه بهاء نمی‌دهیم

“شناسنامه” اصلاح طلبان لرستان از فائزه هاشمی رفسنجانی انتقادهای بی سابقه ای کرده است که در زیر آمده است

به گزارش لرستان خبر، امیر ناصر غلامرضایی یکی از اصلاح طلبان با سابقه استان لرستان که عده ای وی را “شناسنامه” اصلاح طلبان لرستان می دانند از فائزه هاشمی رفسنجانی به خاطر دیدار با سران فرقه اسرائیلی بهائیت انتقادهای بی سابقه ای کرده است  که در زیر آمده است.

فرقه‌گرایی روح دین را آزرده اما هر فرقه‌ای در برابر استقامت شیعه محوشدنی است. پیامبر اسلام (ص) فرمود: فرقه های دینی همه به جز یکی نابود می‌شوند و حضرت علی (ع) می‌فرمایند به جز شیعه که پیروان راستین ما هستند همه فرقه‌های دینی نابود می‌شوند.

این مقدمه کوتاه را مرقوم داشتم تا به سراغ فرقه ضاله و گمراه بهائیت بروم و با نگاهی گذرا به تعدادی از نگرش‌های کفرآمیز و مردم‌فریب این دین قلابی بپردازم و بدانیم که فرقه بهائیت از دین اسلام بی‌بهایند و از خدا فاصله دارند.

فرقه کافر بهائیت خاتمیت پیامبر اسلام (ص) را رد می‌کند و بهاء را آخرین پیامبر می‌دانند نه حضرت محمد (ص) را.

در صورتی که در آیه‌های مختلف از جمله سوره احزاب که نص صریح قرآن است حضرت محمد (ص) را آخرین پیامبر و آخرین فرستاده خدا اعلام نموده.

انکار امام زمان (عج) توسط فرقه بهائیت

بد نیست یادآوری کنیم که در فرقه بهائیت نماز جماعت باطل است، ازدواج با محارم آزاد است، وجود مقدس امام زمان (عج) توسط میرزاحسین علی بهاء انکار شده، مرقد بهاءالله در فلسطین اشغالی (اسرائیل) قبله بهائیان است و به سمت آن نماز می‌خوانند.

در مسلک فاسد بهائیت روزه ۱۹ روز آخر سال است، قبل از عید نوروز شروع می‌شود و با عید نوروز تمام می‌شود، بهاء می‌گوید هرکس خانه‌ای را آتش بزند باید اور را در همان آتش سوزاند، حج فقط بر مردان واجب است و حج در خانه‌ای صورت می‌پذیرد که بهاءالله در ان اقامت داشته.

مجازات زنا پرداخت ۹ مثقال طلا به بیت‌المال است، نماز آیات واجب نیست، عید فطر همان عید نوروز است، همه چیز نجس است غیر از آنچه الله اطهر بر آن خوانده شود.

بهائیان کشته شدن امام حسین (ع) را کاری بسیار خوب و حسنه می‌دانند و به شکرانه کشته شدن امام حسین (ع) عاشورا را روزه می‌گیرند.

این تعدادی از فتواهای من درآوری و قوانین و آیین فرقه نامقدس بهائیت است، همه مراجع شیعه متفق‌القول معتقدند که بهائیت یک فرقه و یک بدعت دینی است که اسن فرقه ضاله و گمراه‌کننده است.

مراجع شیعه و سنی بهائیت را کافر می دانند

با عنایت به اینکه هر آیینی که خدا را رد کند یا برای خدا شریک قائل شود، یا خاتمیت پیامبر اسلام را که اخرین پیامبر است انکار کند، کافر است و طبق احکام شرع مقدس اسلام کافر نجس است بنابراین فرقه منحرف و بدعت‌گذار بهائیت نجس است و همه مراجع و فقهای دین اسلام در این خصوص اتفاق نظر دارند و حشر و نشر با بهائیان از نظر مراجع دینی عملی غیرشرعی است و حتی معامله با آنها و زندگی و معاشرت و ازدواج با آنها را به دلیل کافر بودن و نجس بودنشان خلاف شرع اعلام نموده‌اند.

به جز مراجع شیعه تعدادی از علمای اهل سنت از جمله شیخ عبداللطیف مفتی مصر، شیخ عبدالحمید سلیم رئیس مرکز پژوهش دانشگاه الازهر مصر، جناب عبدالله بخاری مفتی اعظم هند بهائیان را کافر می‌خوانند.

امام خمینی (ره) در ۱۴/۹/۱۳۳۰ در بین تجار قم اعلام کردند که صهیونیسم از آستین بهائیت بیرون آمده و به نام بهاء به دین و مملکت ضربه می‌زنند.

هر دم از این باغ بری می‌رسد

چند روز پیش در جرائد و اصحاب رسانه خبری تعجب‌برانگیز و محیرالعقول منتشر شد مبنی بر مجالست و دوستی خانم فائزه هاشمی با تعدادی از زنان و مردان فرقه بهائیت.

بر آن شدم به عنوان یک مسلمان انقلابی و صد البته اصلاح‌طلب مطیع دین و انقلاب و عامل به شرع در خصوص این نشست نه چندان دلچسب عقده دل واکنم و به خانم فائزه هاشمی مطالبی دال بر تذکر، انتقاد و نهی از منکر به عرض برسانم.

خانم هاشمی! شما اصلاح طلبید یا کافر؟

خانم هاشمی بدانید که سیاست ما همان سیاست رسول‌الله و ائمه (ع) است و دین ما همان دین آن ها است. شما در دامان کسی تربیت یافته اید که از پرچم داران مبارزه با بهائیت بوده است. اگر مسلمان هستید که حرمت و رعایت احکام شرع بر شما واجب است. اگر مقلد هر کدام از مراجع هستید بدانید که طبق فتوای همه مراجع همنشینی با بهائیان اشکال شرعی دارد .

 شما نمی‌توانید به بهانه دموکراسی و مردم‌سالاری وبازی‌های سیاسی خلاف شرع قدم بردارید و مردم رابه گمراهی هدایت کنید، نمی‌توانید به بهانه اینکه دم از اصلاحات می‌زنید هرکاری را انجام دهید و نباید دیگران را تردید و تشویش سیاسی و دینی کنید.

شما اصلاح طلبید یا کافر؟ آیا شنیده‌اید هرکه با بدان نشیند بدنام گردد؟

اصلاحات واقعی دل در گرو دین دارد، اصلاحات واقعی برای حفط دین و تداوم شعائر دین خون و هزینه داده، فائزه خانم! بدانید که انقلاب را بهاء خون بدست آوردیم آن را به فرقه بهاء نمی‌دهیم.

مراجع حکم ارتداد و نجاست کفار را صادر می‌کنند و شما با کفار مجالست دارید

نباید با فیگور نوع‌دوستی و ژست مردم‌داری و مردم‌سالاری پیکره دین را با مخاطره مواجه ساخت.

حکومت ما حکومت دینی است اگر شما بر این باور نیستید، نباشید (صلاح آبروی خویش خود دانید!)

ما نمی‌گذاریم کسی به نام اصلاحات یا انحراف از اصلاحات یا تعبیر غلط و مصادره به مطلوب کردن مرام اصلاحات بر پیکره دین ضربه بزند که هم آبروی اصلاحات را خدشه‌دار کند هم سبب تضعفی دین و تخریب چهره حقیقی انقلاب شود.

بر این باوریم که اصلاحات حقیقی به منزله برانداز یا نقلاب و تضاد با دین نیست و نمی‌توانیم بر نافرمانی مدنی و خوشامد کسی و دهن‌کجی به بعضی‌ها و مقابه با رقبای سیاسی و طنازی‌های سیاسی و هماوردطلبی‌های انتخاباتی، مبارزه با دین را در دستور کار خود قرار دهیم.

خانم هاشمی! شما درصدد سوراخ کردن کشتی دین هستید

42_19_880327_l600[1].jpgآیا شنیده‌اید که می‌گویند تو اول بگو با کیان زیستی پس آنگه بگویم که تو کیستی (البته نشستن با کفار عزت اسلامی در پی نخواهد داشت).

این چه دین و چه تعهدی است که شما دارید که حتی به آبروی پدر هم رحم نمی‌کنید.

مراجع حکم ارتداد و نجاست کفار را صادر می‌کنند و شما با کفار مجالست و مصالحه و مصافحه دارید این را چه می‌نامید؛ می‌شود بگویید هدف شما از این کار چیست؟

پدر شما که برای حفظ و تداوم این نظام صدمه‌ها خورده و زجرها کشیده شما را از مجالست با آن‌ها منع کردند و خواهان عذرخواهی و جبران مافات شدند اما اصرار شما بر درست بودن حرکتتان حکایت از این دارد که شاگرد خوبی براتی مکتب خانه هم نبودید.

خانم فائزه! شما با دشمن خدا دوستی دارید وای به حالتان از غضب الهی!!!

نه حکم شرع، نه حرمت ائمه (ع)، نه فتوای مراجع، نه تحلیل سیاسی، نه موقعیت شناسی، نه ارکان نظام و نه بازی سیاسی هیچکدام را رعایت نکردید.

سوار نشدن فرزند نوح بر کشتی نجات الهی بنیان نبوتش بر باد داد، شما که نه تنها سوار نمی‌شوید بلکه درصدد سوراخ کردن کشتی دین هم هستید.

فائزه خانم! شیطان بر دوست خدا سجده نکرد، رانده شد شما با دشمن خدا دوستی دارید وای به حالتان از غضب الهی!!!

خانم هاشمی! ، ملت شهید ندادند که کفار یار غار شما شوند

اما خانم فائزه هاشمی شما حق ندارید به نام اصلاحات مار در آستین انقلاب پرورش دهید! شما اجازه ندارید به نام سفیر اصلاحات نفیر کافران را سر دهید! شما حق ندارید زبان اصلاحات باشید و نقش دشمن دین را بازی کنید، ملت شهید ندادند که کفار یار غار شما شوند و رفیق گرمابه و گلستان کفار شوید.

خانم هاشمی! ۱۴ قرن است ما برای حسین (ع) خون گریه می‌کنیم و بهائیت در روز عزای حسین (ع) شکرگذاری و پایکوبی می‌کند، راستی آیا می‌دانید که روزه گرفتن در روز عاشورا مکروه است؟ و آیا این را هم می‌دانید که دوستان همنشین شما، آری همان بهائیان مورد احترامتان روز عاشورا را روزه می‌گیرند؟ یعنی حرام خدا را حلال کردند و حلال خدا را حرام کردند.

حال چه توجیهی برای اعمال احساسی و محاسبه نشده خودتان دارید؟

خانم هاشمی! دوستان بهایی شما وجود امام قائم (عج) را منکر می‌شوند

از سال ۲۶۰ هجری قمری تا به حال امت اسلام چشم انتظار مهدی آل محمد (عج) است در حالی که دوستان بهایی شما وجود امام قائم (عج) را منکر می‌شوند.

واقعا شاگرد بی کلاس کلاس پدر بودید که از او نیاموختید بها و آل بها نجس هستند.

خانم هاشمی! این را بدان درست است دم از اصلاحات می‌زنیم اما دنبال سکولاریسم و جدایی دین از سیاست نیستیم دنبال بنا نهادن جامعه لائیک هم نیستیم، درست است اصلاح طلبیم ولی اصلاح طلب مسلمانیم، اصلاحات عاشق انقلابیم، اصلاح طلب مطیع دین و شیدای حسینیم.

اصلاح طلبیم اما زخم تنمان اجازه نمی دهد که اجازه دهیم سیاسیون استحاله شده‌ای چون شما با دین ملت بازی کنند.

درست است دختر آقای هاشمی هستید، حساب شما با پدرتان جداست، اجازه ندارید با حیثیت دین و انقلاب بازی کنید و با چنین حرکاتی اصلاحات را برانداز و ضد دین معرفی کنید و به آبروی انقلاب صدمه وارد کنید.

خانم هاشمی! اجازه نمی دهیم سیاسیون استحاله شده‌ای چون شما با دین ملت بازی کنند

حرکات ناشایست و غیر عقلانی مثل شماست که باعث شده افراطیون، وادی اصلاحات را وادی مخافت با دین و انقلاب خوانند.

13920516125830944_photol.jpg

متاسفم برای جوانانی که باید از شما الگو بگیرند. متاسفم برای آنهایی که روی دیوارشما یادگاری نوشتند و شما را اسوه حسنه راه خویش پنداشتند.

شما مجتهدزاده ای هستید که از بدو تولد با دین آشنائید. بعید است که این را ندانید و از پدر نشنیده باشید که مجالست با کفار شرعا حرام است.

سیاست و قدرت آنقدر عزیز و فریبنده نیست که اعتقاد خویش را بر باد دهی و صم بکم عمی فهم لایرجعون، فهم لا یعلمون، فهم لایتفکرون، فهم لا یتدبرون، کع به خاطر دنیا دوست دشمنان خدا باشید.

منتظر اعلام موضع  بزرگان و پرچم داران قاموس اصلاحات هستیم

خانم محترم! در ادوار گذشته با آبروی پدر بازی کردید لااقل با دین خدا بازی نکنید.

ضمن اعلام تنفر و انزجار از همه کفار و اعلام برائت از دوستی با دشمنان خدا و بروز خشم دینی و غیرت شیعی علیه همه بدعت‌ها و فرقه‌ها که هدفی جز ضربه زدن به دین ندارند به خصوص فرقه‌هایی همچون بهائیت، منتظریم که بزرگان و پرچم داران قاموس اصلاحات اعلام نمایند که حرکت خانم فائزه هاشمی حرکتی خودسرانه و خودخوانه و تصمیم شخصی خویش بوده و هیچ ربطی به جریان فکرسی اصلاحات انقلابی ندارد و رسما اعلام شود که در مرام و اساس همه احزاب اصلاح طلب حفظ دین از معادلات سیاسی واجب تر است و منتظر عذرخواهی شما از ملت مسلمان هستیم.

البته امید است در خلوت خویش در مقابل خدای خود توبه نموده باشی و این را آویزه گوشتان کنید که سیاست ما برای حفظ دین ماست نه دین ما برای حفظ سیاست ما …

  امیرناصر غلامرضایی -لرستان


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. به نظر بهایت به تمام معنی رد و محکوم است و همه ان را نجس می دانند درست اما سوال اینجاست چرا ایشون دو تو زندان کنار بهایت هم بند کردن چرا شاید خواسته انتقام بگیره و بازخورد زندان شدن و هم بند شدنش رو با انها به تصویر بکشه
    …..
    بهتره کمی تامل کنیم بعد اظهار نظر کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *