جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پی‌نوشت رهبر معظم انقلاب در کتابی درباره شهید زنده لرستانی

مقام معظم رهبری بعد از دریافت کتاب «دل نوشته‌هایی برای بابا زهرا» که در مورد شهید زنده لرستان است پیامی نوشتند…


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، همسر شهید زنده لرستانی، “سید نور خدا موسوی” اظهار داشت: کتابی از دل نوشته‌های مردم سراسر کشور برای “سید نورخدا موسوی‌منفرد” جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی تهیه کردیم که الحمدالله مورد تائید مقام معظم رهبری قرار گرفته و تقدیرنامه‌ای از جانب ایشان ارسال‌شده است.

 “کبری حافظی” افزود: برای تهیه کتاب «دل نوشته‌هایی برای بابا زهرا» فراخوانی به مردم داده شد تا دل‌نوشته‌های خود را برای ما ارسال کنند که پس از جمع‌آوری این دل‌نوشته ها تبدیل به کتاب و در مراسمی رونمایی شد.
 افظی بابیان اینکه در روز رونمایی هزار نسخه این کتاب منتشر شد، عنوان کرد: پس از رونمایی این کتاب یک جلد آن به محضر مقام معظم رهبری ارسال شد که ایشان نیز پس از مطالعه این‌گونه پیام داده‌اند.
پی‌نوشت رهبر معظم انقلاب در کتاب
 پیام مقام معظم رهبری در مورد کتاب «دل نوشته‌هایی برای بابا زهرا»: “درود بر عزیزانی که با درخشش‌های خود این فصل از تاریخ کشور را درخشان کردند و با فداکاری شجاعانه خود خون تازه در رگ ملت و این کشور دواندند”.

قابل ذکر است “سید نور‌خدا موسوی‌منفرد” یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با ۱۰۰ درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.
http://photos01.wisgoon.com/media/pin/photos01/images/o/2015/11/22/19/1448209345734901.jpg


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. با سلام از پدر معنوی خودمان رهبر معظم انقلاب تقاضاداریم دستورفرمایندکه ریاست محترم امورایثارگران وجانبازان استان لرستان از کمک موردی در حق این خانواده دریغ ننمایند وبرای ان سرباز رشید لرستان شفاعت وسلامتی را ازولی امرمسلمین خواهانیم امین یارب العالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *