جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نگاه ویژه وزارت آموزش و پرورش به دلفان در بحث استخدام

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت : تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید ۳۵ درصد از مدارس شهرستان دلفان هوشمند سازی می شوند…


نسیـــم دلفـان – گودرز کریمی فر در نشست بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان دلفان افزود : تمام امکانات و زیرساخت های لازم برای هوشمند سازی این مدارس فراهم شده است.

وی ، یکی از چالش های آموزش و پرورش در این شهرستان را ناکافی بودن نیروی انسانی عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش ، شهرستان دلفان در بحث استخدام در اولویت است و بزودی تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در استخدام های جدید این شهرستان سعی خواهیم کرد به صورت صد در صد از نیروهای بومی جذب آموزش و پرورش این منطقه گردد تا بتوانیم مشکل کمبود نیروی انسانی را در این منطقه مرتفع نماییم.
کریمی فر ادامه داد: در صورت پاسخگو نبودن فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان سعی خواهیم کرد این کمبود را با افزایش استمرار خدمت بازنشستگان حل نماییم.
وی ، یکی دیگر از مشکلات شهرستان دلفان را ناکافی بودن مکان های آموزشی عنوان کرد و افزود : در این زمینه به این منطقه نگاه ویژه ای شده است و در این راستا پنج مدرسه یک تا پنج کلاسه توسط خیرین در مناطق محروم احداث می شود.
فرماندار شهرستان دلفان نیز در این جلسه گفت: بیش از ۳۷۴ باب آموزشگاه در دلفان وجود دارد که تعداد ۵۷ باب از آنان به سبب قدیمی و فرسوده بودن مشکلات فراوانی را برای دانش آموزان بوجود آورده است.
جعفر طولابی یاد آور شد: در سطح این شهرستان ۴۰ مدرسه کانکسی و فلزی وجود دارد که از این تعداد ۳۳ واحد در بخش کاکاوند و هفت واحد در آموزش و پرورش شهرستان دلفان وجود دارد که از استانداردهای لازم جهت مکان مناسب دانش آموزی برخوردار نیستند.
این مسئول بیان داشت: وضعیت مکان های آموزشی در شهرستان دلفان مناسب نیست و این موضوع نیازمند کمک خیران نیک اندیش و توجه مسئولان استانی است تا بتوانیم بخشی از مشکلات آموزش و پرورش منطقه را حل کنیم.

منبع : خبرگزاری ایرنا


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *