پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

جاده کمربندی نورآباد یا قتلگاه! پاسخ مسئولین در این باره چیست؟

اعتراض مردم بخش خاوه شمالی نسبت به جاده کمربندی شهرستان، عدم استفاده از زیرگذر برای عبور و مرور وسایل نقلیه به صورت مطمعن و استاندارد…

نسیم دلفان – جمعی از مردم بخش خاوه شمالی در اعتراض به بریدگی های غیر استاندارد در تقاطع کمربندی شهرستان اجتماع کردند.

pic007

معترضین در گفت وگو با خبرنگار سلام دلفان چنین گفتند:  ۱۵  روستا در مسیر این جاده قرار گرفته  که حدود ۱۲هزار نفر جمعیت این بخش می باشد، این کمربندی استان کرمنشاه را به لرستان وصل میکند .

لازم به ذکر است که استان کرمانشاه یک استان صنعتی به حساب می آید، وقتی یک تریلی با ۲هزار کیسه از این جاده عبور کند مطمعنا در این سرازیری ترمز گرفتن برای  او مشکل می باشد واین یعنی حادثه یعنی مرگ، چرا که بریدگی های جاده فرعی به این کمربندی استاندارد نبوده ودر سراشیبی  قرار گرفته اند،همچنین هیچگونه علائم رانندگی بر روی جاده نصب نشده است که در این بین با جان ما به راحتی هرچه تمام تر بازی می شود.

pic014

آنها افزودند: از آنجایی که منطقه ما منطقه ایی سردسیر می باشد با اولین بارش برف عبور و مرور برای تمام وسایل نقلیه سخترخواهد شد و تعداد تصادفات نیز چند برابر می شود.

در خواست ما از مسئولین مربطه این است که یک بار بیایند واین جاده را ببینند، خودشان قضاوت کنند که آیا این کمربندی نیاز به زیرگذر دارد یا نه؟

pic004

در این باره افزودند: مسئولین شهرستان مطمعن باشند که اگر در این مکان اتفاقی بیافتد مقصر اصلی آنها خواهند بود و باید جواب گوی این مردم باشند.

pic011

pic010

از مسئولین می خواهیم فکری به حال این مردم بکنند، این مردم برای اسلام و مملکت خون دادند، جوان دادند، بجای اینکه مشکلی از دوش ما بر دارید مشکل دیگری را برای ما بوجود نیاورید.

pic008

مشکل گاز،مشکل آب کم بود که حالا این کشتارگاه انسانی را به آن اضافه کنیم؟ امیدواریم که مسئولین  هرچه سریعترحرف مارا بشنوند و این مشکل را حل کنند.

pic003

pic002

pic005

pic009

pic001

نشریه نسیم دلفان نیز در تازه ترین شماره منتشر شده خود ، تیتر اصلی اش را به همین موضوع اختصاص داد ، امیدواریم مسئولین مربوطه هرچه سریعتر به این مشکل بسیار مهم رسیدگی و اشکالات موجود را مرتفع نمایند.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *