شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجاوز به مادر و دختر از لرستان تا کرج با تلگرام ردیابی شد + عکس

دزدان نقابدار که در لرستان ویلای مادر و دختری را هدف دستبرد شیطانی قرار داده بودند در تلگرام ردیابی شدند.این مردان خشن پس از سرقت و اذیت و آزار مادر و دختر به کرج گریخته بودند…


b5944ca85f6d421e82ad15c3b05dee19.jpgنسیـــم دلفـان – بیست و سوم آذرماه سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به اداره آگاهی لرستان پرده از سرنوشت تلخی برداشت و گفت: ۴ نقابدار به ویلایی که من و مادرم در آنجا زندگی می‌کنیم دستبرد زدند و با قیچی النگوهایمان را بریده و ما را تسلیم خواسته شوم خود کردند.

رکنا نوشت : پلیس لرستان که با شنیدن این ادعاها خود را در برابر دزدان شیطان‌صفتی می‌دید ردیابی‌های گسترده‌ای را آغاز کرد اما دزدان، نقابدار بوده و هیچ سرنخی به دست نیامد.

تا اینکه روز یکشنبه ۲۲ فروردین دختر خانواده باز به اداره پلیس آگاهی رفت و به افسر پرونده گفت: با شماره همراه من که دزدان آن را به سرقت برده بودند عکس دو دزد را در تلگرام شناسایی کرده‌ام. با این ادعاها تیم ویژه‌ای در پلیس فتا تشکیل و با ردزنی‌های سایبری خانه دزدان در کرج شناسایی شد و با دستور قضایی مخفیگاه آنها که تنها مظنون به حساب می‌آمدند تحت محاصره قرار گرفت.

در این عملیات پلیس مردی به نام جلال دستگیر شد ، وی پس از اعترافات تکان‌دهنده، سرقت از خانه مادر و دختر را به گردن گرفت و همدستش به نام علی را لو داد و او را سر قرار به کمینگاه پلیس کشاند.

سرهنگ فیروز خواه جانشین رئیس پلیس کرج گفت: دزدان شیطان‌صفت در بازجویی‌ها جرم خود را پذیرفتند و با دستور قضایی برای تحقیقات به لرستان انتقال داده شدند.


 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. بهتر است اینگونه روش های دستگیری جز اسرار پلیس باشد شاید منبعد مورد استفاده قرار گیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *